tirsdag 28. oktober 2008

Det er omveiene, forsinkelsene og sidesporene som beriker ens liv.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Så rett du har!!
Du verden så mye glede slike omveier, forsinkelser og sidespor har gitt meg. :-)

Ble så ivrig her at jeg nesten sendte kommentaren i vei før jeg fikk sagt det vesentlige.. nemlig at bildet og teksten utfyller hverandre på en helt suveren måte. Et flott bilde er det!!

Anonym sa...

DEt er så san så sant. Og ett flotyt bilde for å illustrere det er det også. Bra.

Anonym sa...

Meget illustrerende bilde -
eller meget god tittel til bildet, alt etter som :-)

Astri Ulland sa...

Å, ja!

Anonym sa...

Jaggu er det sant! Og for et flott bilde! Liker godt hvordan du har plassert planten til høyre i bildet i stedet for i midten (som jeg trolig ville gjort). Da ble det straks litt inspirerende også. :)

Anonym sa...

Jeg syns faktisk motivet er bra i seg selv, uten tittel, og gjerne tatt litt nærmere. Det er en fabelaktig plante, og godt gjengitt.

Anonym sa...

Jeg syns bildet står for seg selv, men tittelen gir en ny dimensjon. Har kikket på de derre stakkars restene av geitrams for å se om jeg kunne finne et motiv, men fant det ikke. Og så kommer du med et så delikat spill i farger og former. Godt å få inspirasjon av andre av og til :-)

Corvus sa...

Tusen takk, alle sammen! Hyggelig at bildet kan være til inspirasjon! Det tok meg en stund å finne motivet her selv...bildet har ligget på pc'en og godgjort seg en stund, før jeg i går plutselig klarte å finne dette utsnittet. :o)