søndag 12. oktober 2008

Der det er solskinn, er det også skygge.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig smak- og stemningsfullt. Nesten abstrakt, dette. Har så sansen for slike lysspill, men er udugelig på det selv. Godt da at andre har evnen.

Anders sa...

.. Men skyggen er ikke noe mørkere enn den ville vært uten sol, det bare virker sånn!

Anonym sa...

Flott bilde med mange meninger...

Anonym sa...

Dette bildet liker jeg veldig godt. Jeg har faktisk ikke tenkt på at det kan være spennende å velge skygger som motiv. Skal så visst ha øynene åpne for det også i framtiden.
Tusen takk for inspirasjonen :))

Anonym sa...

Spillet mellom skygge og lys er vel den musikken de som tar bilder danser etter. Derfor var dette veldig spennende.
Jeg syns det var fint også uten en fortolkning, bare mønsteret i veggen i seg selv ga meg lyst til å klø meg selv på ryggen.

GAWO sa...

Takk for at du stakk innom hos meg og la igjen en hyggelig kommentar. På den måten fant jeg tilbake hit. Her var det så mye fint og spennende at jeg klarte ikke velge hvilket bilde jeg skulle kommentere under. Så da ble det dette som nå står øverst. Nydelig blogg. Bilder og ord som passer som hånd i hanske. Jeg kommer så gjerne tilbake. Og om det er OK linker jeg til deg....

Anonym sa...

Strukturen på veggen er nydelig og gir dette bilde noe ekstra synes vi.
Lys og skygge er essensen i et hvert fotografi; men skjelden så tydelig som her!

Corvus sa...

Ståle: Jeg er sikker på at du også har evnen - bare å prøve seg fram! :o)

Sander: Litt usikker på om det er bra eller ikke...

Ivar, Geir, Framed and shot: Takk!

Inger Johanne: Jeg gleder meg til å se dine kommende skyggebilder! :o)

Gawo: Takk i like måte!! Og velkommen tilbake! :o)