mandag 15. desember 2008

Den største gleden en kan ha, er å gjøre andre gla'.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Det er helt sikkert ja :o) Men man hadde nok blitt litt glad selv også hvis man kunne spist denne flotte sjokoladen sammen med den andre som også var glad... :o)

Kari bloggside sa...

Mmmmm.. siden jeg lever i diabetesland i heimen er jeg blitt nesten som en liten unge som aldri får godteri hjemme. Jeg går bananas ute !!! Spiser svart rundt meg. Så du må gjerne glede meg litt med sånn godis !!

Corvus sa...

Rune: Det har du helt rett i!

Kari: Skal vel få til en ordning der ;o)

Unknown sa...

Disse så da yummy ut :)

Anonym sa...

Ser yummy ut ja, fikk nettopp en pakke i posten med norsk sjokolade... nam nam mye bedre enn amerikansk.

Anonym sa...

Nam. Ser like fristende ut som godbitene fra filmen "Sjokolade". Deilig lys og delikat komposisjon, Corvus!